nzclara.blogg.se

Ett år i Nya Zeeland

Happy New Year!!!

Publicerad 2016-01-02 21:59:33 i Allmänt,

I onsdags åkte jag som sagt till en kompis för att fira nyår. Kate kom och hämtade mig vid 11 och vi kom fram typ vid 12. När alla hade kommit åkte vi till ett litet vattenhål för att bada. Det fanns även en gunga där så man kunde svinga sig ner i vattnet. 



På kvällen grillade vi och sen satt vi bara och pratade hela kvällen. Alla var typ jätteträtta redan vid 21 men vi lyckades iallafall att hålla oss vakna till det nya året. Jag gick typ och lade mig direkt efter tolvslaget. 



Vi sov alltså i tält och jag vaknade jag vid 8 av att korna och av regnet. Det spöregnade på morgonen så allting var blött. Sen åkte jag hem igen vid 10. Här hemma har jag inte gjort så mycket förutom att packa till Waihi. Idag (söndag) tar jag och Deearna bussen ner till husvagnen i Waihi. Jag har ingen aning hur länge jag stannar, det beror på vädret. Jag ska iallafall surfa där nere så det ska bli jättekul. 

Gott nytt år!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Halloj!! Mitt namn är Clara, jag är en tjej på 16 år.15/16 är jag utbytesstudent i Whangaparaoa utanför Auckland i Nya Zeeland. Här kan du följa mig på min resa.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela