nzclara.blogg.se

Ett år i Nya Zeeland

Auckland och Brooke 21 år

Publicerad 2016-05-06 08:15:17 i Allmänt,

I onsdags åkte åkte jag till Auckland. Jag tog färjan dit. Väl inne i Auckand gick jag och tittade lite i affärer och sen åt jag lunch nere vid hamnen.


I lördags flyttade Melissa och Glas in till oss för att de ska spara pengar så de kan köpa ett hus. 

På lördag kväll gick hela familjen och jag på Brooks 21års fest. Brooke är Jay och Deearnas kusin.
 
I måndags började skolan igen vilket var ganska skönt ändå. Det var i alla fall kul att träffa alla igen. Hela veckan har annars varit som vanligt förutom i torsdags då vi hade spring tävling på skolan. Det fanns en "fun run" man kunde springa. Det var en vattenrutschkana och massa hinder så det var kul. 
Idag, fredag har jag inte gjort så mycket. Jag slutade 13:30 så jag gick hem och åt lunch och sen bakade jag sirapssnitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Halloj!! Mitt namn är Clara, jag är en tjej på 16 år.15/16 är jag utbytesstudent i Whangaparaoa utanför Auckland i Nya Zeeland. Här kan du följa mig på min resa.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela