nzclara.blogg.se

Ett år i Nya Zeeland

Poker och party

Publicerad 2016-04-17 04:13:03 i Allmänt,

I fredags slutade jag tidigt så jag gick hem och åt lunch. Vid 17 tog jag bussen till Jays jobb för vi skulle till kusinerna på pokerkväll. Goose och Glas skulle också dit. När vi kom till Denice and Andrews åt vi tacos och sen spelade vi poker eller jag spelade inte för jag visste inte hur man gjorde, men nu vet jag. Sen åt vi chokladfoundu och frukt. Jag och Jaydene åkte hem vid 23:30 men de andra hade tydligen stannat till ett.

Jag och Glas

I lördags vaknade jag vid sex så då gick jag på en promenad. Soluppgången var jättefin, hela himlen var rosa. När jag var ute och gick så såg jag ett bananträd också, jag visste inte att bananer kunde växa här men tydligen så går det.




På förmiddagen bakade jag sirsps snitt som jag tog med till Bethanys 17års fest. Vid 19 kom Ella och hämta mig och vi åkte till Bethanys. Festen var superkul, jag och Ella åkte hem vid 12:30. Jag var inte alls trött då så jag pratade med mamma en sväng och sen pappa. Vid två var jag ganska trött så då gick jag och lade mig.
Jag och Caitlin

Idag kom Tanya och Andrew och kusinerna tillbaka från Waihi och vi har precis ätit lunch. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Halloj!! Mitt namn är Clara, jag är en tjej på 16 år.15/16 är jag utbytesstudent i Whangaparaoa utanför Auckland i Nya Zeeland. Här kan du följa mig på min resa.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela