nzclara.blogg.se

Ett år i Nya Zeeland

Kusinerna från Australien är här!

Publicerad 2016-04-14 10:48:30 i Allmänt,

I söndags gick jag, Tanya och Andrew på en promenad till ett jättemysigt café här i närheten. Sen bakade jag en äppelpaj till kvällen då släkten skulle komma över på middag.

Andrews mamma hade också gjort en äppelpaj och både Jay och Tanya tyckte min paj va godare så det var kul.

På måndag och tisdag var det skola som vanligt och i onsdags efter skolan kom kusinerna från hit. De har varit här en gång förut och de är jättesnälla.

Idag när jag kom hem var jag ensam hemma en sväng. Sen kom kusinerna från Australien hem, de hade varit och shoppat. De ska vara här till Onsdag nästa vecka. Men tyvärr ska de åka med Tanya och Andrew till Waihi imorgon. Jag ska stanna här uppe för jag ska på födelsedags middag på lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Halloj!! Mitt namn är Clara, jag är en tjej på 16 år.15/16 är jag utbytesstudent i Whangaparaoa utanför Auckland i Nya Zeeland. Här kan du följa mig på min resa.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela