nzclara.blogg.se

Ett år i Nya Zeeland

Mellandagarna

Publicerad 2015-12-30 09:32:12 i Allmänt,

Sedan jul har jag inte gjort så mycket, mest solat och badat. En dag gick jag ner till stranden och träffade jag några kompisar. En kväll var jag och Deearna ute och åt med Melissa och Glas och deras mormor och morfar. Vi år på en resturang som låg precis på stranden och det var supermysigt. Den 27 åkte Tanya, Andrew och Jaydene ner till husvagnen i Waihi så jag och Deearna är ensam hemma nu, eller Deearna har åkt på festival nu så jag är helt ensam hemma ikväll (onsdag). Det är faktiskt ganska skönt att ha hela huset för sig själv och kunna göra vad jag vill. Imorgon ska jag åka tills en kompis där jag ska fira nyår. Hon bor ute på en farm och vi är typ 15-20 pers som ska dit och det ska bli jättekul. Jag ska även sova över där så jag kommer hem någon gång på fredagen.

Här är några bilder från de senaste dagarna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Halloj!! Mitt namn är Clara, jag är en tjej på 16 år.15/16 är jag utbytesstudent i Whangaparaoa utanför Auckland i Nya Zeeland. Här kan du följa mig på min resa.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela