nzclara.blogg.se

Ett år i Nya Zeeland

Volleyboll

Publicerad 2016-02-18 10:25:19 i Allmänt,

I onsdags var hade jag alltså min första volleybollträning. Var lite nervös över att alla skulle vara jättebra men de var de inte. Alla var nybörjare så det kändes jätteskönt. Vi hade träning i en timme, men jag och Eunice fortsatte och spelade med killarna en halvtimme till. Hade rätt ont i armen efter det och när jag kom hem såg jag att jag fått världens största blåmärke. Det gör faktiskt ganska ont.
Titta på detta👇



I torsdags hade vi vår första volleybollmatch. Vi som spelar volleyboll gör det mest för kul så ingen är jätteseriös vilket är ganska skönt. Alla gör bara sitt bästa också skrattar vi bara om det blir fel. Vi förlorade alla matcher vi spelade, hehe. Det var i alla fall jätteroligt och det är väll det som är huvudsaken antar jag. Nu längtar jag tills nästa träning och match.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Halloj!! Mitt namn är Clara, jag är en tjej på 16 år.15/16 är jag utbytesstudent i Whangaparaoa utanför Auckland i Nya Zeeland. Här kan du följa mig på min resa.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela