nzclara.blogg.se

Ett år i Nya Zeeland

Singagram

Publicerad 2016-02-12 04:31:24 i Allmänt,

Sen i tisdags har det inte hänt så mycket alls. Idag firade vi alla hjärtans dag på skolan, man har kunnat köpa rosor och singagrams hela veckan. De delades ut idag av några tjejer och killar. Rosorna delades ut av några tjejer och  Singagram var 5 killar kommer och sjunger för en. Killarna var jätteduktiga på att sjung, en kille i min klass fick ett Singagram av sin flickvän. Kan tyvärr inte lägga upp videon men såhär såg det ut i alla fall.

Häromdagen glömde jag hemnyckeln hemma så jag kom inte in när jag kom hem. Jag var jättehungrig och visste inte när nån skulle komma hem. Så jag klättrade in genom fönstret. Men det var inte enkelt kan jag säga. Ser ni fönstrena ovanför skjutdörrarna, där klättrade jag in.
Jag fick ta en stege upp till fönstret och sen fick jag försöka åla mig igenom och hoppa ner sen. Det var lite komplicerat men jag kom in i alla fall.

Imorgon ska jag klippa mig och det ska bli så skönt, senaste gången jag klippte mig var i juni förra året så det är på tiden att göra det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Halloj!! Mitt namn är Clara, jag är en tjej på 16 år.15/16 är jag utbytesstudent i Whangaparaoa utanför Auckland i Nya Zeeland. Här kan du följa mig på min resa.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela