nzclara.blogg.se

Ett år i Nya Zeeland

En regnig måndag

Publicerad 2016-02-29 08:23:23 i Allmänt,

Idag åt jag mitt hembakta bröd till frukost. Det var väldigt gott, speciellt om man värmde det i micron i några sekunder. Jaydene skjutsade mig till skolan för det spöregnade ute. Vi skulle ha paddlat kajak första lektionen idag men det blev inställt på grund av regnet. Det kändes som att jag hade doppat skona i poolen, det var inte alls mysigt.
 

Idag hade jag också textil och där håller jag på att sy en kjol. Det är ett väldigt enkelt mönster, kjolen är midjehög och sen går den bara rak. Här är tyget jag syr den i.


När jag kom hem efter skolan fikade jag lite och sen pluggade jag lite matte och gjorde idrottsläxan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Halloj!! Mitt namn är Clara, jag är en tjej på 16 år.15/16 är jag utbytesstudent i Whangaparaoa utanför Auckland i Nya Zeeland. Här kan du följa mig på min resa.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela