nzclara.blogg.se

Ett år i Nya Zeeland

Middag på stranden

Publicerad 2015-09-25 11:27:08 i Allmänt,

Idag var det skola igen. Men ingen vanlig skoldag, vi hade 6 lektioner istället för 4 som vi brukar. Det hade vi för att man skulle hinna träffa alla lärare och få reda på alla provresultaten. Jag hade bara prov i matten så på de andra 5 lektionerna chillade vi bara. Vid fem hade jag och några kompisar bestämt träff på stranden. Vi var kanske 10 pers totalt. Vi beställde Fish and Chips utan Fish och så åt vi det på stranden. Spelade även lite fotboll och lekte lekar, det var jättekul. När jag kom hem har jag checkat min packning för 712 gången. Har den där känslan av att jag har glömt något, haha. Nu är kl halv 10 och jag ska försöka sova. Imorgon kl 8 går bussen från skolan och vårt första stop på resan är Otorohanga och Kiwi House, fråga mig inte vad det är för jag har ingen aning, det låter kul i alla fall.
Godnatt😴

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Halloj!! Mitt namn är Clara, jag är en tjej på 16 år.15/16 är jag utbytesstudent i Whangaparaoa utanför Auckland i Nya Zeeland. Här kan du följa mig på min resa.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela