nzclara.blogg.se

Ett år i Nya Zeeland

Påväg

Publicerad 2015-07-25 12:44:19 i Allmänt,

Dagen startade med en lång frukost med hela familjen innan vi åkte hemifrån vid ca 11.30 för att ha gott om tid innan planet till London skulle gå vid 18.10. Precis när vi kommit in på Arlanda får jag ett samtal från någon som säger att flyget är försenat och att jag istället ska ta ett annat flyg, ett som gick 15.40. Då var klockan ungefär 14.20 och vi kunde inte riktigt ta det lika lugnt som planerat men jag han i all fall med planet till Heathrow i London. Därifrån åkte jag till Singapore där jag är nu. Härifrån kommer jag åka till Sydney och sedan vidare till Auckland. 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-07-26 09:24:20

Vilken tur vi redan var på Arlanda! Puss!!! /mamma

Svar: Ja, bra att vi åkte så tidigt som vi gjorde ändå :)
Clara Wallner

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Halloj!! Mitt namn är Clara, jag är en tjej på 16 år.15/16 är jag utbytesstudent i Whangaparaoa utanför Auckland i Nya Zeeland. Här kan du följa mig på min resa.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela