nzclara.blogg.se

Ett år i Nya Zeeland

Tanya 51!!!

Publicerad 2015-12-23 22:23:36 i Allmänt,

Igår (onsdag) fyllde Tanya 51 år. På förmiddagen gjorde vi inte så mycket, låg som vanligt vid poolen och solade. Jag blev stucken av ett bi, jag har aldrig blivit stucken förut och det gjorde svinont. Det gick iallafall över ganska fort. Vi hittade även en skadad fågelunge på gården. Den höll typ på att dö så vi tog in den och satte den i en gammal låda och gav den mat. Och jag tror faktiskt att den mår bättre nu. På kvällen gick vi ut och åt på en resturang. Tanyas mamma och pappa och andrews brors familj följde också med ut. Efter vi varit på resturangen åkte vi och tittade på hus med massor av julbelysning, det finns några hus här i närheten som går all in med julpyntet. Man kunde även gå in i gubbes hus och titta på julpynt, det var helt galet. Det var ett tåg i granen och tomtar över allt. 





En dag kvar till julafton nu. Vi firar ju den 25 och inte den 24 som i Sverige.

God Jul🎅🏻

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Halloj!! Mitt namn är Clara, jag är en tjej på 16 år.15/16 är jag utbytesstudent i Whangaparaoa utanför Auckland i Nya Zeeland. Här kan du följa mig på min resa.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela