nzclara.blogg.se

Ett år i Nya Zeeland

Pilbåge och bakning

Publicerad 2015-08-04 11:35:15 i Allmänt,

Ännu en dag i Nya Zeeland har passerat, inget speciellt har egentligen hänt. Här kommer i alla fall några bilder från outdoor education.



De oranga pilarna har jag skjutit.

När jag kommit hem från skolan åkte jag och Tanya (mamman) och handlade ingredienser för jag skulle baka bröd. Då hittade jag detta.
Har aldrig förut sett oranga, rosa och lila Cola burkar. Man vet aldrig vad man hittar i Nya Zeeland.
Här är brödet i alla fall.

Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Halloj!! Mitt namn är Clara, jag är en tjej på 16 år.15/16 är jag utbytesstudent i Whangaparaoa utanför Auckland i Nya Zeeland. Här kan du följa mig på min resa.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela