nzclara.blogg.se

Ett år i Nya Zeeland

En vecka i Nya Zeeland!!

Publicerad 2015-08-03 09:55:06 i Allmänt,

Nu har jag varit här en vecka och det känns okej just nu. Vissa dagar är det jätteroligt och jag vill absolut inte åka hem, andra dagar vill jag bara ta första flyget hem. Men som mamma och pappa brukar säga "det går upp och ner".
Skolan är i alla fall rolig, idag hade jag först textil där jag ska sy en klänning sen hade jag idrott sen engelska och sist outdoor ed. På fredag ska vi åka och klättra i berg och det ser jag verkligen fram emot.
Här är en bild påväg hem från skolan. Idag var det föresten jättevarmt ute, 18 grader och det här ska vara vinter, undrar hur det är när det är sommar då.
Här är några bilder från en strand i närheten.






Får inte nog av naturen här i Nya Zeeland, det är så vackert. Bye!!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-08-04 12:40:19

Hej Clara, nu har jag också hittat till din blogg, åh vad kul att läsa hur du har det, fantastiskt vackra bilder. Ha det så jättebra, kram Marie
(Lisas mamma)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Halloj!! Mitt namn är Clara, jag är en tjej på 16 år.15/16 är jag utbytesstudent i Whangaparaoa utanför Auckland i Nya Zeeland. Här kan du följa mig på min resa.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela